وبلاگ بازی های رایانه ای

اخبار تمام بازی های رایانه ای

وبلاگ بازی های رایانه ای

اخبار تمام بازی های رایانه ای

call of duty 7 در راه است...


برطبق اطلاعات منتشر شده توسط سرویس خبری مپ‌ماد‌نیوز به‌نقل از یکی از کارمندان داخلی کمپانی اکتیویژن قسمت بعدی از مجموعه بازی‌های CoD تحت عنوان \" Call of Duty: Black Ops\" شناخته خواهد شد.
در گزارشی که توسط این رابط ارسال شده بر پروژه‌ی ساخت و تولید بازی زیرنظر استودیو Treyarch تاکید شده است. همچنین روند بازی در زمان‌ها و اماکن مختلفی جریان خواهد داشت. قسمت هفتم CoD به نا‌آرامی‌های دوران جنگ سرد از زمان جنگ جهانی دوم تا حال حاضر خواهد پرداخت و انجام عملیات‌هایی‌ در ویتنام، کوبا و آمریکای جنوبی به بازی‌کننده محول خواهد شد.
در میان اطلاعات منتشر شده بخشی وجود دارد که حداقل برای ایرانیان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. بنقل از منبع خبرگزاری مپ‌مادنیوز در جریان روند بازی CoD7 عملیات \"پرنسس گیت\" مربوط به نیروهای ویژه‌ی SAS که رسوایی بزرگی برای این نیرو و شخص مارگارت تاچر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا بهمراه داشت، گنجانده شده است.
در تاریخ دهم اردیبهشت سال 1359 (30 آوریل 1980) سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر لندن به اشغال عده‌ای جدایی طلب مسلح افتاد و تمامی اعضای سفارت‌خانه توسط این افراد گروگان گرفته شدند. در روز پنجم مه نیروهای ویژه‌ی SAS با وجود این‌که مسوولیت حفظ جان گروگان‌ها را برعهده داشتند به دستور شخص مارگارت تاچر به سفارت حمله کرده، پنج نفر از گروگان‌گیر‌ها را به هلاکت رساندند. در جریان این عملیات دو نفر از دیپلمات‌های ایرانی به شهادت رسیدند تا \"پرنسس گیت\" به لکه‌ی ننگی در کارنامه‌ی نیروهای SAS و شخص مارگارت تاچر تبدیل شود

بازی جام جهانی ۲۰۱۰

عنوان ویدیو گیم : 2010 FIFA World Cup South Africa
ژانر : ورزشی , سیمولیشن
پلتفورم ها : XBOX360 , PS3 , Wii , PSP
سازنده : EA Sports
ناشر : الکترونیک آرتز
قابلیت بازی آنلاین : دارد
تاریخ انتشار : 27 آوریل 2010
درجه سنی : 3+


رتبه های ESRB و PEGI




ادامه مطلب ...

Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City

آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای PC و PS3 نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned و The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید. گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به San Andreas است که در آن کارهای عجیب زیادی مثل پرش با چتر از هلی کوپتر، پرش از ماشین بر روی قطار و … انجام می دهید، اسلحه های جدیدی نیز به این عنوان اضافه شده اند، از جمله یک سلاح با قابلیت شلیک ۲۰۰ گلوله و بمب هایی با قابلیت انفجار از راه دور. نکته مهم در مورد این نسخه تکمیلی این است که خود مستقل می باشد و نیازی به نصب و داشتن نسخه اصلی بازی Grand Theft Auto IV را برای استفاده از این نسخه را نخواهید داشت............

ادامه مطلب ...

تاریخ انتشار بازی MAFIA2

تاریخ انتشار بازی Mafia 2 مشخص شد !

Take Two اعلام کرد که بازی شرکت 2K Czech در تاریخ 24 آگوست در آمریکا و در تاریخ 27 آگوست در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد .


این بازی این هفته در PAX قابل بازی خواهد بود .

این بازی تقریبا از سال 2007 تا بحال در حال تاخیر خوردن بود تا امروز که بالاخره Take Two به انتظارها پایان داد و تاریخ عرضه ی این بازی رو به صورت رسمی اعلام کرد .

نقد بازی fifa 2010

با سلام. امیدوارم شادو خرم وسرحالو سر کیف باشیدو هم اکنون در حال تمام کردن یک بازی سخت که شما کنجکاوانه ان را دنبال میکنیدباشید.در این نقد بازی fifa 2010 رو اماده کردم. مطمئنم که بازیی فیفا را بخوبی میشناسید یا کمی از ان اطلاع دارید.این بازی و بازی دیگر یعنی pes 2010  رقیبهای سر سخت هم دیگر هستند. به نظر شما بازی pesبهتر است یا fifa ؟ کدام یک؟ بگذریم. حال بریم سراغ بازی

دنباله ی نقد وبررسی را در ادامه ی مطلب ببینید. متشکر

 FIFA 2010


 

ادامه مطلب ...

نقد بازی pes 2010

بازی زیبای PES 2010 واقعی تر از همیشه

با سلام خدمت به گیمر های عزیز . بالاخره پس از مدت ها انتظار بازی PES منتشر شد. بازی که در ایران دارای طرفداران بسیاری است. و بسیاری از گیمر ها منتظر این بازی بوده اند تا ببینید آیا در نهایت این بازی می تواند در رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی FIFA موفق شود یا نه . در مقاله زیر یک توضیح تقریبا کوتاه در باره این بازی  ومزیت هایش نسبت به نسخه قبلی   را خواهید خواند .

ادامه مطلب ...