وبلاگ بازی های رایانه ای

اخبار تمام بازی های رایانه ای

وبلاگ بازی های رایانه ای

اخبار تمام بازی های رایانه ای

Assassin’s Creed 2

وقایع بازی از سال 1476 آغاز می شود و شما در نقش یکی از نوادگان Altair که Ezio Auditore de Firenze نام دارد به انجام بازی خواهید پرداخت؛ او یکی از نجیب زادگان شهر فلورانس ایتالیا بوده است. در بازی Assassin’s Creed 2 سلاح های متعدد و گوناگونی نظیر تبر، پتک، گرز، نیزه، خنجر، انواع شمشیر و ... قابل استفاده می باشند و هر اسلحه به شکل خاص خود توسط شخصیت اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. 

حتما بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید............ 

  

ادامه مطلب ...

Call of Juarez: Bound in Blood


نام دیگر بازى: Call of Juarez 2  
داستان بازی Call of Juarez: Bound in Blood به اتفاقات قبل از نسخه‌ى اول مربوط مى‌شود. در طول بازی از دوران جنگ‌های داخلی آمریکا تا نابودی Aztec در کشور مکزیک پیش می‌روید. می‌توانید در نقش برادران McCall(یعنی Tom و Ray) وارد ماجراهایی پر از طمع، هوس و اغتشاش در غرب وحشی شوید. هر دو در جستجوی طلاهای Juarez هستند که آن‌ها را به دردسرهای زیادی می‌اندازد. هر یک از شخصیت‌ها تواناییها و سلاح‌های خاص خود را دارند. برای بخش آنلاین و چند نفره نیز حالت‌های بدعت آمیزی طراحی شده است 
حتمابر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید...... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب ...

اینترنت رایگان تبیان در تمام استان ها

 مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت تهران :
شماره شبکه (اتصال): 9718733- 9718148
شناسه کاربری: tebyannet
رمز عبور: tebyannet
پشتیبانی:81202220

مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت مشهد :
شماره شبکه (اتصال):9712010
شناسه کاربری: tebyannet
رمز عبور: tebyannet
پشتیبانی: 2238202

بر ادامه ی مطلب کلیک کنید.........







ادامه مطلب ...

7 ترفند مفید در نرم افزار word


    1-اگر در حال تایپ کردن یک متن انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می‌گردید، کافیست نشانگر را در کنار یا در زیر کلمه مربوطه ببرید و کلیدهای F7 + Shift را فشار دهید و با این کار فهرستی از کلمات مترادف آن کلمه خاص نمایش داده می‌شود.
     2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده‌اید، مثلا رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده‌اید و حالا می‌خواهید به همان وضعیت پیش فرض Word برگردانید، می‌توانید آن بخش از متن را انتخاب و کلیدهای SpaceBar + Ctrl را فشار دهید.







    3-وقتی می‌خواهید بخشی از متن را انتخاب کنید، می‌توانید کلمه Alt را پایین نگه دارید و با ماوس Drag کنید. این کار باعث می‌شود عمل انتخاب به صورت مستطیل شکل انجام شود و سرعت شما به طرز چشمگیری افزایش یابد.
     4-با فشردن کلید F5+ Shift می‌توانید به قسمتی از متن که به ‌تازگی تغییری در آن ایجاد کرده‌اید، بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت‌های تغییر یافته قبلی متن می‌برد.
    5- در پنجره Print Preview شما می‌توانید پیش از پرینت گرفتن، پیش نمایشی از فایل خود را ببینید. اگر در همین پنجره بخواهید تغییراتی در متن بدهید، کافیست روی آیکون Magnifier کلیک کنید تا اجازه تصحیح در متن به شما داده شود.
    6-اگر می‌خواهید همزمان دو بخش مختلف از یک Document را ببینید، می‌توانید فایل مربوطه را در نرم افزار Word باز کرده، ماوس را بالای فلش موجود در بالای نوار لغزان نگه دارید تا نشانگر ماوس به شکل دو خط موازی با دو فلش در بالا و پائین آن درآید. آن‌گاه کلیک کنید و بدون رها کردن ماوس آن را به سمت پایین بکشید. حال صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود که در هر دو بخش همان فایل نمایش داده می‌شود و همزمان می‌توانید دو بخش مختلف فایل را ببینید و ویرایش کنید.
     7- اگر فایلتان بزرگ است و پیدا کردن مطالب برایتان دشوار، کافی است گزینه Document Map را از منوی View انتخاب کنید تا فهرستی از عناوین Document شما را نشان دهد. حال با کلیک بر هر عنوان به آن قسمت از فایل خود پرش می‌کنید.

نظر یادتون نره

بهینه سازی فضای Ram و افزایش سرعت سیستم با SuperRam 6.1.4.2010

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. SuperRam نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

 

 

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- بهینه سازی حافظه رایانه با آزاد سازی حافظه هدر رفته
- اجرای نرم افزار در پس زمینه جهت آزاد سازی حافظه به مقدار معقول
- اعلام بصری مقدار حافظه آزاد و اشغال شده توسط سیستم
- قابلیت تنظیم دلخواه و پیشفرض اولیه
- رابط کاربری ویژوال و آسان 

ازاینجا دانلود کنید

ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما



در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. 10 نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد  

بر ادامه ی متن کلیک کنید........




ادامه مطلب ...

اختصاص قسمتی از هارد دیسک به عنوان رم

در صورتی که رم دستگاه شما پایین است، می توانید با استفاده از این ترفند مقداری از هارد دیسک را به عنوان رم کامپیوتر خود معرفی کنید. این عمل باعث افزایش سرعت کامپیوتر شده و از هنگ کردن آن جلوگیری می کند.

 



بدین منظور:

1- بر روی My Computer کلیک راست کنید.

2- بر روی Properties را کلیک کنید.







4- وارد زبانه Advanced شوید.

5- در قسمت Performance بر روی گزینه Settings را کلیک کنید.

7- وارد زبانه Advanced شوید. - در قسمت Virtual memory گزینه Change را انتخاب کنید.

10- درایوی که می خواهید در آن مقدار فضایی را به رم اختصاص دهید انتخاب کنید.

11- در قسمت Custom size مقدار رم مورد نظر خود را وارد کنید. معمولا در رم های 256 این مقدار بین 768-384 متغیر است.

13- در پایان کلید Set را فشار داده و در تمامی پنجره های باز شده OK را فشار دهید.

14- کامپیوتر را Restart کنید.

فارسی کردن اعداد در word

فارسی کردن اعداد در word

یکی از مشکلاتی که مدتهاست به دنبال راه حلش هستم این است که نمی توانستم کاری کنم که اعداد در Word فارسی نشان داده شوند. البته در بخش Regional settings ویندوز جائی هست که می توانیم مشخص کنیم اعداد فارسی نشان داده شوند. ولی اگر این کار را بکنیم، همه اعداد بخش های مختلف ویندوز فارسی می شوند. حتی ساعت ویندوز هم عدد ها را فارسی نشان می دهد. البته خیلی جدی به دنبال راه حل نگشته بودم وگرنه انقدر که این راه حل آسان است ، احتمالا خیلی زود تر از این پیدایش می کردم. ولی چند روز پیش بطور اتفاقی یکی از دوستان جدیدم این روش را به من گفت که بعد از امتحان این کار، هم خیلی خوشحال شدم و هم خنده ام گرفت که کار به این سادگی را چرا تا کنون انجام نداده بودم و اینهمه درد سر کشیده بودم. حالا این روش را به شما هم می گویم تا اگر همین مشکل را دارید بتوانید حلش کنید. از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید. کادری پر از گزینه و زبانه (Tab) ظاهر می شود. زبانه Complex script را فعال کنید. در قسمت پائین، منوی کشوئی گزینه numeral را باز کنید و از منو گزینه Context را انتخاب کنید. کار تمام است. از این به بعد اعدادی که فارسی تایپ کنید فارسی نشان داده می شوند و اعدادی که انگلیسی تایپ کنید، انگلیسی 
حتما نظر بدید و سوالاتتون رو بپرسید