وبلاگ بازی های رایانه ای

اخبار تمام بازی های رایانه ای

وبلاگ بازی های رایانه ای

اخبار تمام بازی های رایانه ای

فارسی کردن اعداد در word

فارسی کردن اعداد در word

یکی از مشکلاتی که مدتهاست به دنبال راه حلش هستم این است که نمی توانستم کاری کنم که اعداد در Word فارسی نشان داده شوند. البته در بخش Regional settings ویندوز جائی هست که می توانیم مشخص کنیم اعداد فارسی نشان داده شوند. ولی اگر این کار را بکنیم، همه اعداد بخش های مختلف ویندوز فارسی می شوند. حتی ساعت ویندوز هم عدد ها را فارسی نشان می دهد. البته خیلی جدی به دنبال راه حل نگشته بودم وگرنه انقدر که این راه حل آسان است ، احتمالا خیلی زود تر از این پیدایش می کردم. ولی چند روز پیش بطور اتفاقی یکی از دوستان جدیدم این روش را به من گفت که بعد از امتحان این کار، هم خیلی خوشحال شدم و هم خنده ام گرفت که کار به این سادگی را چرا تا کنون انجام نداده بودم و اینهمه درد سر کشیده بودم. حالا این روش را به شما هم می گویم تا اگر همین مشکل را دارید بتوانید حلش کنید. از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید. کادری پر از گزینه و زبانه (Tab) ظاهر می شود. زبانه Complex script را فعال کنید. در قسمت پائین، منوی کشوئی گزینه numeral را باز کنید و از منو گزینه Context را انتخاب کنید. کار تمام است. از این به بعد اعدادی که فارسی تایپ کنید فارسی نشان داده می شوند و اعدادی که انگلیسی تایپ کنید، انگلیسی 
حتما نظر بدید و سوالاتتون رو بپرسید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد